{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چطوره خودم کشیدم اولی اریماس دومی تاکیناس

چطوره خودم کشیدم اولی اریماس دومی تاکیناس
به سبک ای
دیدگاه ها (۵)

چطوره ؟

چیبی سویی

چطوره ؟ خودم ساختم

چطوره ؟خودم ساختم

کدومشونو بیشتر دوست داری من خودم اولی و دومی

اولی: جواهر بخش ای (فکر کنم)دومی: دانشگاه جهنمی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط