{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.

.

کاش بجای این همه آدم تو اینجا بودی،
هرچند دور بودنتم از نزدیک بودن همه این آدما قشنگ‌تره.💕

.
دیدگاه ها (۰)

🎀🧸رفیق

کاش بجای این همه آدم تو اینجا بودی،هرچند دور بودنتم از نزدیک...

آرزو میکنم آدمی رو پیدا کنید که وسط شلوغی بهتون زنگ بزنه بگه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط