فلسفهی اصلی ام در زندگی،
فلسفهی اصلی ام در زندگی،
اجتناب از آدمها تا جای ممکن بود
هر چه کمتر آدم میدیدم، حالم بهتر بود!
#بوکوفسکی
اجتناب از آدمها تا جای ممکن بود
هر چه کمتر آدم میدیدم، حالم بهتر بود!
#بوکوفسکی
- ۲.۵k
- ۲۹ تیر ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط