{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#خیلی سخته

#خیلی سخته

غمخوار کسی باشی که

بزرگترین غمش هستی …
دیدگاه ها (۶)

#پسرکی دو سیب در دست داشتمادرش گفت:یکی از سیب هاتو به من مید...

#وقتی خیلی پولدار نباشی خوبیش اینه که کسی به خاطر پول طرفت ن...

کجایی رفیق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط