{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🌬️✨

🌬️✨
دیدگاه ها (۰)

"آدم‌هاباید دست در دست همپیر شوندنه از دست هم"

خستگی بعد از باشگاه ترجیح میدم به خستگی با یه شب تو تخت با ی...

هیتلرم مستِ قدرت بود ولی نمیدونست تهِ مستی تگریه!

++

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط