{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیگه کسی پیام نمیده من قهرم من رفتم دیگه ویسگون نمیام

دیگه کسی پیام نمیده من قهرم من رفتم دیگه ویسگون نمیام
دیدگاه ها (۰)

در خواستی

وای نه 😢خیلی سخت

فردا امتحان دارم خدای من چه گناهی کردم خدا کن فردا سیل بیاد ...

بقیه دوستام حق داشتن برن پس منم دیگه نمیام و تا همیشه رفتم ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط