{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لعنَت بِہ تَقدیرے ڪِہ دَر مُشتَت نَبآشَد

لعنَت بِہ تَقدیرے ڪِہ دَر مُشتَت نَبآشَد

دِل دادهِ باشےُ کَسے پُشتَت نَباشَـــد

فَرقے ندارد زندگے با مرگ وقتے

اَنگشتر عِشقت دَر اَنگُشتِت نَباشد
دیدگاه ها (۱)

در شهر غریبو بی نشان می گردمدلخسته و گیج و ناتوان، می گردمای...

مـــــن بـال نیــــــــســـتم

گیرم دوست داشتن تودیوانگـی باشد ...!من می بالم به این احساس

💔 ✨ ﺁﻧﮑـــــــــﺲ ﮐﻪ ﺭﻓﺘﻨـــــﯿﺴﺖ💔 ✨ ﺑﮕـــــــــــﺬﺍﺭ ﺑﺮﻭﺩ💔 ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط