{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ﮔــــــــــﺂﻫــــــﯽ ﻭﻗـــﺘــﺂ ﻣـــﯿــﺨــﻮﺁﯼ

ﮔــــــــــﺂﻫــــــﯽ ﻭﻗـــﺘــﺂ ﻣـــﯿــﺨــﻮﺁﯼ
ﯾــﮑــﯽ ﮐــﻨـﺂﺭﺕ ﺑــﺂﺷــــﻬـ
ﺑـــــــﻬــ ﺣــﺮﻓــﺂﺕ ﮔـــﻮﺵ ﮐـــﻨـــﻬــ
ﭼـــﯿــﺰﯼ ﻧــﮕــﻬـ...
ﮐــــﺂﺭﯼ ﻧـــﮑـﻨــﻬـ ﻫــﺂ...
ﻓــــﻘـــﻂ ﺑـﺂﺷـــﻬـ ﻫـــﻤـــﯿـﻦ !
دیدگاه ها (۱)

ﺍﺯ "ﺗﻮ" ﺩﻟﮕﯿﺮ ﻧﯿﺴﺘﻢ ، ﺍﺯ ﺩﻟﻢ ﺩﻟﮕﯿﺮﻡ ﮐﻪ ﻧﺒﻮﺩﻧﺖ ﺭﺍ ﺻﺒﻮﺭﺍﻧﻪ ﺗﺤﻤ...

ﺻﺪﺍ ﻣﯿﮑﻨﻢ"ﺗﻮﺭﺍ"ﺍﯾﻦ"ﺟﺎﻧﯽ" ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻮﯾﯽﺟﺎﻧﻢ ﺭﺍﻣﯿﮕﯿﺮﺩ...!!ﻧﺰﻥ ﺍﯾﻦ ...

......

حقیقت محضخیلی دوستت دارمخیلی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط