🔥سوء استفاده بهائیت از حریم خصوصی
با توجه به حساسیت فعالیتهای تشکیلاتی بهائیت در کشور و نقش گسترده شبکههای اجتماعی در پیشبرد اهداف فرقههای انحرافی من جمله بهائیت، این فضا شدیداً مورد استفاده بهائیت قرار می گیرد.
علاوه بر تشکیل کانال، گروه، سایت و شبکههای مختلف، بهائیت پا را فراتر گذاشته و با ورود به حریم شخصی افراد، به ترغیب فردی و جزء به جزء می پردازد.
💀موارد متعددی از ارسال پیامهایی با محتوای تأثیرگذار و مفهومی با هدفِ تلبیغ فرقه، انتشارِ لینک گروهها و عضویت افراد به شبکههای بهائی مشاهده شدهاست. در مقایسه با تبلیغ در محافل اجتماعی و حضوری، مزیت این شیوه برای تشکیلات، علاوه بر کم هزینه بودن آن، تخصصی بودن و عدم دسترسیِ گسترده افرادِ آگاه به این محیط، برای روشنگری و جلوگیری از فریب اذهان عمومی است.
با توجه به اینکه جامعه هدف این تبلیغات مسلمانان میباشند، ابتدا برای جلب نظر مخاطب، آیاتی از قرآن کریم در ارتباط با حق و حقیقت را چاشنی تبلیغات جهتدار و اعتقادات انحرافی خود کرده، سعی در مشروعیت بخشی به دعاوی خود می کنند.
حال آنکه به فرموده امیر بیان: «به نزد این بىمایگان، متاعى بىارزشتر از قرآن نیست آنگاه که به شیوه صحیح معنى شود، و هیچ کالایى پر رونقتر و گرانبهاتر از قرآن نیست زمانى که بر اساس هوا و هوس معنى شود.»(نهجالبلاغه، خطبه۱۷)
شیخ احمد ڪـافی
🔥سوء استفاده بهائیت از حریم خصوصی
با توجه به حساسیت فعالیتهای تشکیلاتی بهائیت در کشور و نقش گسترده شبکههای اجتماعی در پیشبرد اهداف فرقههای انحرافی من جمله بهائیت، این فضا شدیداً مورد استفاده بهائیت قرار می گیرد.
علاوه بر تشکیل کانال، گروه، سایت و شبکههای مختلف، بهائیت پا را فراتر گذاشته و با ورود به حریم شخصی افراد، به ترغیب فردی و جزء به جزء می پردازد.
💀موارد متعددی از ارسال پیامهایی با محتوای تأثیرگذار و مفهومی با هدفِ تلبیغ فرقه، انتشارِ لینک گروهها و عضویت افراد به شبکههای بهائی مشاهده شدهاست. در مقایسه با تبلیغ در محافل اجتماعی و حضوری، مزیت این شیوه برای تشکیلات، علاوه بر کم هزینه بودن آن، تخصصی بودن و عدم دسترسیِ گسترده افرادِ آگاه به این محیط، برای روشنگری و جلوگیری از فریب اذهان عمومی است.
با توجه به اینکه جامعه هدف این تبلیغات مسلمانان میباشند، ابتدا برای جلب نظر مخاطب، آیاتی از قرآن کریم در ارتباط با حق و حقیقت را چاشنی تبلیغات جهتدار و اعتقادات انحرافی خود کرده، سعی در مشروعیت بخشی به دعاوی خود می کنند.
حال آنکه به فرموده امیر بیان: «به نزد این بىمایگان، متاعى بىارزشتر از قرآن نیست آنگاه که به شیوه صحیح معنى شود، و هیچ کالایى پر رونقتر و گرانبهاتر از قرآن نیست زمانى که بر اساس هوا و هوس معنى شود.»(نهجالبلاغه، خطبه۱۷)
شیخ احمد ڪـافی
۱.۲k
۰۹ اسفند ۱۴۰۱
دیدگاه ها
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.