{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چـــایــت را بــــنوش ..

چـــایــت را بــــنوش ..
نگــــرانِ فـــــردا نــــــباش !
از گنــــدمـــزارِ مـن و تــــو ..
کـــاهــی مــی مــانـــد !
بـــــــرایِ بـــــادهــــا !
دیدگاه ها (۱)

خــداقسمت داشتنت را از من گرفت...گـــمـــــــانــــــــــمکس...

کاش هر چیو از خدا میخاستم بهم میداد حتی تو رو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط