{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باز میس تایپ شدم(۵۱ درصد ینی بین اون دوتا)

باز میس تایپ شدم(۵۱ درصد ینی بین اون دوتا)
دیدگاه ها (۲۳)

ددی میخورم؟💀💀

جهت کویر نبودن پیج

رول جدیدم:

این یه آرت تمرینی فیگوره..از اسمش میشه فهمید خواهر لیساست ول...

بین دوتا تایپ موندم😅⠀⢀⠤⠤⢄⡀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⢀⠤⠒⠒⢤⠀⠏⠀⠀⠀⠈⠳⡄⠀⠀⡠⠚⠁⠀⠀⠀⠘⡄⢸⠀⠀⠀⠤...

ولی تایپ اون ۲ درصد 🙂🛐

صد درصد مای تایپ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط