{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جواب اولی اینکه خیلی بیشعوری

جواب اولی اینکه خیلی بیشعوری
جواب دومی هم خیلی ممنون
دیدگاه ها (۷)

جواب اولی اینکه واقعا بی ادب و بیشعوری و اینکه ادم به بیشعو...

ممنون از هردوتون

خب اول ازهمه بزار باهات آشنا بشم بعد تصمیم میگیریم.الان که ن...

💔💔💔💔💔

نظر بدین لطفا ایگ نکنید گل های من

اولی خیلی🥹🩷🩷🩷🩷دومی🖤🖤🎧🎧🤟🏻🤟🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط