{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شاید باید زیست در کنار درد‌ها و رنج‌ها شاید تنها راه من ه

شاید باید زیست در کنار درد‌ها و رنج‌ها شاید تنها راه من همین باشد، که خواستار پایان محکوم به ادامه باشم.
دیدگاه ها (۰)

من وقتی میگن د.وست پـ.ـسرت رو توصیف کن.

شاید باید علاقمو مدیون مدرسه باشم 🤧🏀🥺#بسکتبال

خب نمیدونم چرا ولی حسی که همیشه دارم اینکه که اضافیم...خیلی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط