بچه ها من داشتم با هابیل که برگشته به ویسگون دندی بازی می
بچه ها من داشتم با هابیل که برگشته به ویسگون دندی بازی میکردم که من که باختم یکی از تیم مون موند بعد دیدم براشا همون قلمو عه دیدم غیب شد بعد تبدیل شد به چند تا گوب بعد هی این بدبخت را دنبال میکردن
- ۸۶
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط