{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حسادت...!

حسادت...!
حساسیت...!
هرچه میخواهی اسمش را بذار...
اما باور کن...
آغوش تو فقط سهم من است!

#فقط_من 😊
دیدگاه ها (۸)

تو را چند بار دوست دارم ولی هر بار بسیار تر

اینمن،ناچاراستبه تو...

کام بذار 🥳اول اسم تو دلیتو کام کن⚜️

⚘️⚘️اگر چیزی سهم تو باشدخدا تمام ترازوها را به نفع تو بر میگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط