{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه عاشقانه نوشت شریعتی :

چه عاشقانه نوشت شریعتی :
من تو را دوست دارم ...
و تو دیگری را ...
و دیگری دیگری را ...
و در این میان همه تنهاییم ...
دیدگاه ها (۱)

اره رفیق

هییییی

شهر من شیراز

عجب زمونه ای شده آ

ilk*

ما جایگاهمان زمین نیست؛ که ما در این ملک غریبیم؛ بی‌کسیم، تن...

{NEW POST}

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط