{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

***

***
دیدگاه ها (۸)

مرگ بر اسراییل، آمریکا ،فرانسه

سالاد.......

*****

خوش بحالت ....راحت بخواب !!!!!

گراز همیشه گشنه

چرا گفتین سلبریتی ها ساکت جنگ؟ رشیدپور رو ناراحت کردینمگه نم...

#همه.بد.نیستن.بد.تعریف.میشن👌😥 !

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط