{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من یکی میگفتم پیامبرا و اماما ازشون بعیده.

من یکی میگفتم پیامبرا و اماما ازشون بعیده.
یکیم میگفتم خودمم همین اتفاق کثیف آخرش برام میوفته😂😂😂🖐🏽
دیدگاه ها (۱۰۱)

😐😂

😂😂

😂🖐🏽

😐

حق

بنده سه تا شخصیت درونی دارم یکی دختر درونمه یکیم که خودمم یک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط