{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

✍ شب عاشوراست جناب رئیس

✍ شب عاشوراست جناب رئیس

اکنون مسئله فقط یک مذاکره یا یک تفاهم‌نامه نیست.مسئله این ست که یک ملت چگونه از عزت خود دفاع می‌کند.
ما دیگر از شورای اطلاع‌رسانی و این قبیل اقایان،‌انتظاری نداریم اما رئیس تیم مذاکره ؟!
مردم از شما انتظار جنگ لفظی و هیجان ندارند،اما انتظار دارند وقتی طرف مقابل هر روز با زبان تهدید، تحقیر و وارونه‌نمایی سخن می‌گوید، پاسخ ایران در تراز شأن و تاریخ این ملت باشد.
مگر نمیگویید مذاکره ما بخشی از جنگ و میدان‌ست؟
سکوت در برابر این همه توهین و اهانت و تحقیر کلامی و رفتاری قاتل همان آقای شهید،عقلانیت‌ست؟
ادامه این مذاکره، واگذاری میدان نیست؟

عاشورا به ما نیاموخت که گفتگو نکنیم.
عاشورا به ما آموخته که مرز میان گفتگو و پذیرش تحقیر را فراموش نکنیم.
درسی که از کربلا مانده،صرفاً ایستادگی در میدان نبرد نیست.
حفظ کرامت و عزت در سخت‌ترین لحظات تصمیم‌گیری ست.

و شاید به همین دلیل‌ست که آخرین پیام رهبر شهید کربلا هنوز پس از قرن‌ها زنده مانده که:

ألا وإنّ الدعیّ ابن الدعیّ قد رکز بین اثنتین؛ بین السلة والذلة، وهیهات منا الذلة
و در همان معنا که در کلام آقای شهیدمان هم مانده و اتفاقا برای مسئولین‌ست؛
مثلِ من با مثلِ یزید بیعت نمی‌کند.

این جمله فقط یک موضع سیاسی نبود.
یک معیار بود.
معیاری برای اینکه در هر زمان و هر میدان، عزت یک ملت از یاد نرود.

بد نیست حداقل یک امشب تا فردا ظهر،‌مذاکره و حتی جنگ را فراموش کنیم و در این مسائل تاملی کنیم جناب رئیس!
دیدگاه ها (۱)

‌♨️ سخنگوی وزارت امور خارجه، در واکنش به اظهارات تکراری و مد...

مدیر ویسگون آقایون نمیخواین مشکلاین افتضاحی نت رو درست کنین ...

❤️همسرانه❤️❌ نبایدهای ارتباط کلامی در زندگی مشترک ❌برای داشت...

♨️آیا دولت خود را مسئول امنیت مردم میداند؟/سطحی نگری جناب مع...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط