متاسفانه همه فكر ميكنن اگه خبري ازمون نيست حتما دورمون ش
متاسفانه همه فكر ميكنن اگه خبري ازمون نيست حتما دورمون شلوغه يا داريم خوش ميگذرونيم
نميدونن شايد داريم بدترين روزامونو تو تنهايي ميگذرونيم:)
نميدونن شايد داريم بدترين روزامونو تو تنهايي ميگذرونيم:)
- ۱۲.۳k
- ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۵۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط