{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یادش بخیر ... امتحان فارسی .. نوبت دومم .. لازم برای ذکر

یادش بخیر ... امتحان فارسی .. نوبت دومم .. لازم برای ذکر است که از شش نمره بود
دیدگاه ها (۵)

پسر شدم .. دارم ای جی آی بازی موکنم ⁦✈ 🔪

آواتار کورایدوسش دارم 👍

یهویی ❤ سینمایی : تو و من

اینم نزدیکا منهفالو کنید فالو میشید

- آخرین امتحان خردادو دادی اومدی خونه . . . یادش بخیر

فردا اولین امتحان نوبت دومم رو دارم خداروشکر مجازیه ، اگر دی...

اصلا برای شخص خاصی نی....یادش بخیر:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط