{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی بعد بازی یادت میوفته کارت قرمز نگرفتی😂

وقتی بعد بازی یادت میوفته کارت قرمز نگرفتی😂
دیدگاه ها (۶)

آخه هر سال، سال ماست ^_^

آره آفساید بود حالا بکنش تو ک*نت @hayshoor

شیره😌 ❤ 💪

چه افتتاحیه‌ای بهتر از این که با گل سه امتیازی ترابی به پیرو...

وقتی شید بدنش داره تموم میشه تازه یادت میوفته میخواستی براش ...

وقتی میبینی هیچی یاد نگرفتی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط