{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بخاطر جنبه نداشتن جمعی از عزیزان پیج قراره دوباره خصوصی ب

بخاطر جنبه نداشتن جمعی از عزیزان پیج قراره دوباره خصوصی بشه:)
دیدگاه ها (۳)

just mark😂😂#nct_127

همچین روزی رو برای همتون ارزو میکنم:)💜❤💙💚💛

LUCAS,',',',',',',EDIT(*^@K_POP_3 ^*)

فالوور:چرا پست نمیزاری؟؟من#mood

خب چرااااا؟🥺دوباره پیجو خصوصی کنم؟😒اون وقت باز گزارش بشه میف...

خب اقا مثل اینکه قراره دوباره نت ها ملی بشه😃🤝

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط