با تو بودن بخدا حس قشنگیست نرو
با تو بودن بخدا حس قشنگیست نرو
با تو شبهای سیاهم همه رنگیست نرو
تازه دل داشت خودش را بتو عادت میـداد
بین دستِ من و تو مَعبر تنگیست نـرو
مطمئنم بِرَوی سقفِ دلم می ریــــزد
راست می گویمت این خانه کلنـگیست نرو
جای من نیستی و از دل من بی خبری
این خدا حافظ تو نیز تفنگیست نرو
مانده ام تا چه بگویم که بمانی نَرَوی
با تو شبهای سیاهم همه رنگیست نرو
تازه دل داشت خودش را بتو عادت میـداد
بین دستِ من و تو مَعبر تنگیست نـرو
مطمئنم بِرَوی سقفِ دلم می ریــــزد
راست می گویمت این خانه کلنـگیست نرو
جای من نیستی و از دل من بی خبری
این خدا حافظ تو نیز تفنگیست نرو
مانده ام تا چه بگویم که بمانی نَرَوی
- ۸۲۵
- ۰۸ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط