چندجمله زیبا..
چندجمله زیبا..
ﻧﮕﻮ:ﺧﺪﺍ ﺑﺪ ﻧﺪﻩ،
ﺑﮕﻮ:ﺧﺪﺍ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺑﺪﻩ
ﻧﮕﻮ:ﻗﺎﺑﻞ ﻧﺪﺍﺭﻩ!
ﺑﮕﻮ:ﻫﺪﯾﻪ ﺍﻯ ﺍﺳﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻤﺎ!
ﻧﮕﻮ:ﺷﮑﺴﺖ ﺧﻮﺭﺩﻡ،
ﺑﮕﻮ:ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻛﺮﺩﻡ
ﻧﮕﻮ:ﺯﺷﺘﻪ،
ﺑﮕﻮ:ﻗﺸﻨﮓ ﻧﯿﺴﺖ..
ﻧﮕﻮ:ﺧﺪﺍ ﺑﺪ ﻧﺪﻩ،
ﺑﮕﻮ:ﺧﺪﺍ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺑﺪﻩ
ﻧﮕﻮ:ﻗﺎﺑﻞ ﻧﺪﺍﺭﻩ!
ﺑﮕﻮ:ﻫﺪﯾﻪ ﺍﻯ ﺍﺳﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻤﺎ!
ﻧﮕﻮ:ﺷﮑﺴﺖ ﺧﻮﺭﺩﻡ،
ﺑﮕﻮ:ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻛﺮﺩﻡ
ﻧﮕﻮ:ﺯﺷﺘﻪ،
ﺑﮕﻮ:ﻗﺸﻨﮓ ﻧﯿﺴﺖ..
- ۷۱۳
- ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط