🔵نشست #وزیر_ارتباطات با کمیسیون اقتصادی مجلس؛ اعلام رشد ۴
🔵نشست #وزیر_ارتباطات با کمیسیون اقتصادی مجلس؛ اعلام رشد ۴ برابری اتصال به #فیبر_نوری
ستار هاشمی، وزیر ارتباطات، در نشست با کمیسیون اقتصادی #مجلس ، حوزه ارتباطات را پیشران اصلی اقتصاد کشور خواند و بر طراحی سازوکارهای جدید تامین مالی برای جبران عقبماندگی سرمایهگذاری در این بخش تاکید کرد. او از رشد چهار برابری اتصال فعال مشترکان به شبکه #فیبرنوری در دولت چهاردهم خبر داد و گفت اکنون بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک به این شبکه متصل شدهاند و پوشش آن برای بیش از ۱۱ میلیون خانوار فراهم است.
✅ @SAE22ir ✅
ستار هاشمی، وزیر ارتباطات، در نشست با کمیسیون اقتصادی #مجلس ، حوزه ارتباطات را پیشران اصلی اقتصاد کشور خواند و بر طراحی سازوکارهای جدید تامین مالی برای جبران عقبماندگی سرمایهگذاری در این بخش تاکید کرد. او از رشد چهار برابری اتصال فعال مشترکان به شبکه #فیبرنوری در دولت چهاردهم خبر داد و گفت اکنون بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک به این شبکه متصل شدهاند و پوشش آن برای بیش از ۱۱ میلیون خانوار فراهم است.
✅ @SAE22ir ✅
- ۳۴۴
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط