{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیس....!!!!

هیس....!!!!

هیچی نگو....هیچی نمیگم....اره هیچی..سکوت...!!

ولی دل خراب منو از چشام بخون..فکر میکنی تلخم؟

فکر میکنی سردم؟ یا دیوونه ام؟

خیالی نیس کنایه بزن....بد بگو....!!

اون نیست... رفت !!ولی یادش که هست..!

بگو هر چی دلت میخواد بارم کن..من پرم از حرفای پر درد!!

نمیدونم چرا کسی حالیش نیست..نمیشه ثانیه های

گذشتتو با الان خو بدی..نمیشه...!

غم و زجرای یه عشق ناتموم رو نمیشه به فراموشی داد..نمیشه..!

یه سوال؟

چرا یه فیلمی که اخرش جدایی و درداوره ..نمیتونی فراموش کنی؟

همیشه به یادت میمونه؟ مثلا تایتانیک؟

اون فیلمه.. ولی دل من که افسانه و فیلم نیست ..واقعیته..!

یاد اون و گذشتم که فیلم ساختگی نیس..حقیقته...!

پس هیچی نگو..........هییییییییییییییییییییییس!!!
دیدگاه ها (۲)

می خواهم سکوت کنم و تو برایم بنویسی ......... این...

چــه لــَحظـه ے دردآوریــه ... اون لـَحــظه کـه میپـُرسـه خ...

ب لاشی گفتن: لاشی گری را از ک اموختی؟؟؟ گفت از عشق اول هه

هه تو گور...........

پارت آخر دوپارتی دازای

پارت ۳۱ * با شنیدن این حرف عصبانی شدم *رزت : از اینجا برو لو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط