{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چجوری مشت میکنی دستتو ؟

چجوری مشت میکنی دستتو ؟
توی کامنت بخون شخصتت چیه؟
دیدگاه ها (۱۰)

ادم سالم یا روانی ؟؟

خنگ خط کوتاه .معمولی متوسط باهوش بلند

اخه چراااااا؟؟؟؟؟؟🤔🤔🤔🤐

عاشقی یا خاعن ؟؟🤔🤔😂😂

چجوری ارت بکشم؟چجوری اوسی درست کنم؟اصلاً گاچا چیه؟

آخه ببین تهیونگ چجوری نگاش میکنه💜لایک و کامنت یادت نره👍بازنش...

ولی ‌کسایی که دستتو توی هر شرایطی میگیرن>>>>>>

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط