مادرم صبحی میگفت: موسم دلگیری است.
مادرم صبحی میگفت: موسم دلگیری است.
من به او گفتم: زندگانی سیبی است، گاز باید زد با پوست...
سهراب سپهری
من به او گفتم: زندگانی سیبی است، گاز باید زد با پوست...
سهراب سپهری
- ۳.۱k
- ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط