{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#پاییز

#پاییز
این تیغ دو لبه ی مهر و محنت را دوست دارم
امیدوارم مهرش بیشتر باشد
با همه مان!
دیدگاه ها (۱)

ﻫﻤﯿﺸﻪ #ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﻫﺎ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻧﺒﻮﺩﻥ ﮐﺴﯽ ﻧﯿﺴﺖ.گاهی اوقات... ﺑﻪ ﺧﺎﻃ...

همین که #عاشق چیزی یا کسی شدی، #قلبت را باید برای #شکستن آما...

گوناگون

اینو ببینید تا برم آرتم رو تموم کنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط