{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توسعه‌فردی و روان‌شناسی ava1250 30408399

دیدگاه ها (۶)

‏آدمای خوب‏ اگر بو داشتن‏بوی نارنگی می دادن :)

یک کلامـ ختمِ کلامـ بی عشق سَر مکن که دلت پیـر می شود🍃♥️

به قولِ هوشنگ جانِ ابتهاج:"این بویِ زُلفِ کیست که جان می‌دهد...

دوستت دارم♥️به نجابتِ باران قسم...: احمد شاملو

بگو خدایا به امید تووووو۰۰۰به حکمت خدا اعتماد کن ۰۰۰۰#ستایش_...

ترفند خانه‌داریکاش زودتر دیده بودم

طبیعت روستا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط