{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باز هم مرگ؛ واژگونی خونین اتوبوس در شمال

باز هم مرگ؛ واژگونی خونین اتوبوس در شمال
گروه جامعه: در روزیکه بخاطر سقوط هواپیما و مرگ 176 مسافر آن و همچنین جان باختن 78 نفر از تشییع‌کنندگان در کرمان، دولت عزای عمومی اعلام کرده است، یک حادثه تلخ دیگر، جان تعداد زیادی دیگری از ایرانیان را گرفت، این بار بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور دوآب سوادکوه، 20 تن از هوطنانمان جان باختند. واژگونی اتوبوس تهران-گنبد در محور دوآب سوادکوه واقع در استان مازندران، ۲۰ کشته و ۲۴ مجروح بر جا گذاشت. علت این حادثه که بامداد امروز(19 دی) رخ داد، نقص فنی اتوبوس اعلام شده‌ است
دیدگاه ها (۴)

کیمیا علیزاده تنها مدال‌آور ورزش بانوان ایران در رقابت‌های ا...

رئیس مجلس عراق حمله موشکی ایران را نقض حق حاکمیت کشورش خواند...

پروفایل

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط