{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حمایتا کمهههههههههههه

حمایتا کمهههههههههههه
میخواین اف بزنم
دیدگاه ها (۰)

هعی لایک و فالو و کامنت فراموش نشه

مرسی بابت حمایت

لایک و فالو و کامنت فراموش نشه

بچه ها چجوری باید از اینا استفاده کنمممملایک و فالو و کامنت ...

خب...میخوام اف بزنمچون حمایتا واقعاااا خیلییی کم شدهمثلا این...

میخوام اف بزنم..ولی میبینم دلیل ندارم اف بزنم-

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط