{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه ی ما بعضی روزها آرزو می کنیم به گذشته برگردیم نه بخاط

همه ی ما بعضی روزها آرزو می کنیم به گذشته برگردیم نه بخاطر اینکه چیزیو درست کنیم بلکه بخاطر اینکه بعضی چیز هارو دوباره حس کنیم💔
دیدگاه ها (۳)

🥀🙄

دیگه.از میگذرد.خبری نیست:هر.غمی که می.آید میماند...!

بعضی روزها ...آرزو میکنم ، کاش می تونستم به عقب برگردم ...نه...

بخاطر اینکه برنامه رو پاک کردم و استفاده‌ از وب واقعا اعصاب ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط