{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عالیییییه

عالیییییه
یاس .سرکوب♥ ️
دیدگاه ها (۴)

یاس .ازبندناف تاخط صاف

یاس . بد شدم♥ ️

♥ ️♥ ️♥ ️

وایییی گازش بگیری😍 ♥ ️

احساسات بیان میشن، ابراز میشنسرکوب نمیشن((:

استعداد هامون رو سرکوب میکنین و بعد میگید تنبل؟؟؟#حق#غم#نسل_...

🕎 فرمول ۴۰۰ سالهٔ سرکوب!💥 بریتانیا ۴۰۰ سال تجربهٔ سرکوب اجتم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط