سلااام و شب بخیر ب دوستان گلم ..
سلااام و شب بخیر ب دوستان گلم ..
بخصوص اونایی ک همیشه ب من لطف دارن و شرمنده ی محبتاشون هستم..
متاسفانه ویسم ایراد داره و نمی تونم کسی رو لایک کنم و نمیدونم چرا کسی هم جوابگو نیست...
ان شاءالله مشگلم حل بشه خدمت دوستان میرسم..
بزنمتون ک دیگه ایقد پست نذارید خخخخخ
ان شاءالله درست بشه جبران محبت میکنم
پس بیاین بیشتر لایکم کنید خخخ
ببخشید نمیتونم قشنگ تمومش کنم خخخخخخ
شب همگی بخیر و شااادی.....
بخصوص اونایی ک همیشه ب من لطف دارن و شرمنده ی محبتاشون هستم..
متاسفانه ویسم ایراد داره و نمی تونم کسی رو لایک کنم و نمیدونم چرا کسی هم جوابگو نیست...
ان شاءالله مشگلم حل بشه خدمت دوستان میرسم..
بزنمتون ک دیگه ایقد پست نذارید خخخخخ
ان شاءالله درست بشه جبران محبت میکنم
پس بیاین بیشتر لایکم کنید خخخ
ببخشید نمیتونم قشنگ تمومش کنم خخخخخخ
شب همگی بخیر و شااادی.....
- ۷.۶k
- ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط