سناریوی بی تی اس
سناریوی بی تی اس
وقتی عضو هشتمیم وسط کنسرت غش میکنیم ( اعضا رومون گراشن)
نامجون : ا.ت حالت خوبه. ( نگران)
جین: (تو شگه)
شوگا: ا.تتتتتت ( بدو بدو میاد بالا سرت)
چیهوپ:( از ترس گریه میکنه)
جیمین: اگر بیداری شی برات موجی میخرم ( با بغض)
تهیونگ : بغلت میکنه میبرند پشت صحنه
جونگ کوک: کسی اینجا نیست این بادیگاردا کدوم گوری رفتن( عربده و عصبی)
وقتی عضو هشتمیم وسط کنسرت غش میکنیم ( اعضا رومون گراشن)
نامجون : ا.ت حالت خوبه. ( نگران)
جین: (تو شگه)
شوگا: ا.تتتتتت ( بدو بدو میاد بالا سرت)
چیهوپ:( از ترس گریه میکنه)
جیمین: اگر بیداری شی برات موجی میخرم ( با بغض)
تهیونگ : بغلت میکنه میبرند پشت صحنه
جونگ کوک: کسی اینجا نیست این بادیگاردا کدوم گوری رفتن( عربده و عصبی)
- ۷۵
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط