{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سناریوی بی تی اس

سناریوی بی تی اس
وقتی عضو هشتمیم وسط کنسرت غش میکنیم ( اعضا رومون گراشن)

نامجون : ا.ت حالت خوبه. ( نگران)

جین: (تو شگه)

شوگا: ا.تتتتتت ( بدو بدو میاد بالا سرت)

چیهوپ:( از ترس گریه می‌کنه)

جیمین: اگر بیداری شی برات موجی میخرم ( با بغض)

تهیونگ : بغلت می‌کنه می‌برند پشت صحنه

جونگ کوک: کسی اینجا نیست این بادیگاردا کدوم گوری رفتن( عربده و عصبی)
دیدگاه ها (۰)

☆ܥ݆ࡅ߭ܥ‌‌ ܢ݆ߺߊ‌ܝ‌ࡅ߳ܨ☆روبرو ا/ت وایساد با عصبانیت لب زد :_ چطو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط