{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نگاهت ،

نگاهت ،
افکارم را به هم می ریزد !
گاهی فکر میکنم
خرداد ، پاییز است
اینقدر که ؛ در خودم فرو میریزم..

#رضوان_کریمی
دیدگاه ها (۱)

"بزرگ میشم برا هرکی کوچیکم کرد"

تو، بادبادکی زیبا،من، خوشبخت ترین کودکتقدیر،نخی به بلندای آس...

گاهی در شلوغیِ یک جمعتنها‌تر از تنهاییِ خودم می‌شوم.سرم را پ...

سلامی از طرف یک شرمسار

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط