{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها من از امروز به بعد از ساعت ۷:۳۰ به بعد می تونم بیا

بچه ها من از امروز به بعد از ساعت ۷:۳۰ به بعد می تونم بیام ویس .
لطفا هر کی با من کار داره بعد این زمان به من مراجعه کنه .
دیدگاه ها (۹)

من اومدم ....

طرفدار کدومی ؟من خودم بارسایی هستنم .

gooooooooooood night

صدرصد در زمان سختی که نتونم از پسش بر بیام این کار آخرمه

بچه ها من دیگه نمیتونم بیام ویس خانواده متوجه شدن ویس دارم ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط