{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیع نمیتونم 🗿💔

دیع نمیتونم 🗿💔
دیدگاه ها (۲)

حیحی منم آبی کردم🗿

یه سخنی داشتم بعد از مدت ها....هیترا ایرانی واقعا یا احمقن و...

گاددد

‼️هیترای ایرانی تخ..م هیت دادن، ندارن‼️چرا اینو میگم؟برای ای...

وایب من

دیع برام گریه نکن#پارس#شوتی#عشق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط