{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کدوم تیکه گاز میزنی 😅

کدوم تیکه گاز میزنی 😅
دیدگاه ها (۱۵۷)

دوغ یا نوشابه کدوم ؟

کدوم ؟

مگه نه ؟😉

اگر گفتین 😂🤣؟

بک میزنی،پول میزنی،اعتبار میزنی،نت میزنی،شارژ میزنی،هرچی میز...

بک میزنی،پول میزنی،اعتبار میزنی،نت میزنی،شارژ میزنی،هرچی میز...

قَلبم تیکه تیکه شُد .

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط