بعضی ها هم هستند،
بعضی ها هم هستند،
که تا می آیی حسابی رویشان باز کنی،
حسابت را تخلیه میکنند!
آنهایی که خوش گذرانی شان،
بازی کردن با دیگران است،
آنهایی که برای ما هیچوقت جز پیازی اشک آور نبوده اند،
همانهایی که ادعای بیش از حدشان،
آنها را به تلخ زبانانی تبدیل کرده است،
که جز دل شکستن، کاری نمیدانند...
آدم های بد را باید شست گذاشت روی بند،
و دیگر برشان نداشت تا بپوسند یا باد ببرتشان،
به هرجایی دور تر از امنیت قلب مهربان خودت...
که تا می آیی حسابی رویشان باز کنی،
حسابت را تخلیه میکنند!
آنهایی که خوش گذرانی شان،
بازی کردن با دیگران است،
آنهایی که برای ما هیچوقت جز پیازی اشک آور نبوده اند،
همانهایی که ادعای بیش از حدشان،
آنها را به تلخ زبانانی تبدیل کرده است،
که جز دل شکستن، کاری نمیدانند...
آدم های بد را باید شست گذاشت روی بند،
و دیگر برشان نداشت تا بپوسند یا باد ببرتشان،
به هرجایی دور تر از امنیت قلب مهربان خودت...
- ۳۴۰
- ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط