{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دل هیچ کسو نشکونیم ...چون تاوان داره اونم.. بد جوری جون خ

دل هیچ کسو نشکونیم ...چون تاوان داره اونم.. بد جوری جون خدا جواب شکستنو میده!!!
دیدگاه ها (۱)

اکو اوقات کلمت الله اویاک....اغسه من الموت....

حرف که از صدقات شد......!!!صدا قط شد؟؟؟؟؟؟

لیتنی اعرف...

.

اوروچ تاوان کار های مادرش هم داره پس میده 😭🥲

اخی 🙃اوروچ مظلومم داره تاوان کار های مادرش رو پس میده🥀❤️‍🩹

جون میده موقع تمرین کوشش کنی اصن یه جوری انرژی میگیره ادممم🤌...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط