{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وفا...

وفا...
وفای سگ
دیدگاه ها (۱)

چقدر خوبه عشقت تحمل دیدن ناراحتیتو نداشته باشه

تب کرده ام پزشک می گوید داغ تو است که از سرم بیرون نمی رود

تو مجید خراطها گوش میدی من کارم شده ونتونز

عشقنه...مرسیخودم یکی دارم با دنیام عوضش نمی کنم

سگ وفا میاره؟

از سگ کمتری بی وفا😏

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط