ﺍﺯ ﺭﻭﺯﮔــــــــــــﺎﺭ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ :
ﺍﺯ ﺭﻭﺯﮔــــــــــــﺎﺭ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ :
ﺑﺎ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺯﻧﺪﮔــــــــــــﯽ ﺍﺣﺴﺎﺳــــــــــــﺎﺗﻢ
ﺑﺎﺯﯼ ﮐـــــﺮﺩﻥ
ﭼــــــــــــﻪ ﮐﻨﻢ؟؟؟؟؟
ﮔﻔــــــﺖ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣـــــﻦ ﻭﺍﮔـــــﺬﺍﺭ ﮐﻦ ﮐﻪ
ﭼــــــــــــﺮﺥ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭ ﺑــــــــــــﺎلا ..... ﻭ .....
پاییــن ﺩﺍﺭﺩ .....
ﺑﺎ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺯﻧﺪﮔــــــــــــﯽ ﺍﺣﺴﺎﺳــــــــــــﺎﺗﻢ
ﺑﺎﺯﯼ ﮐـــــﺮﺩﻥ
ﭼــــــــــــﻪ ﮐﻨﻢ؟؟؟؟؟
ﮔﻔــــــﺖ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣـــــﻦ ﻭﺍﮔـــــﺬﺍﺭ ﮐﻦ ﮐﻪ
ﭼــــــــــــﺮﺥ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭ ﺑــــــــــــﺎلا ..... ﻭ .....
پاییــن ﺩﺍﺭﺩ .....
- ۲.۸k
- ۱۸ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط