{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توقلبم♡f♡

توقلبم♡f♡
دیدگاه ها (۱)

عشق

کاش منم یکی داشتم واقعا منومیخواست ودیگه هیچکس واسش مهم نبود...

بدون عشقم شدم تنها دلم گرفته

دلتنگ عشق

هادی خان داداشم دلم داره واس دیدنت پرمیکشه

f(^_^)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط