سلام
سلام
قراره درسراسر ایران این آیه برای نزول باران خونده بشه. لطفا پخش کنین، مخصوصا تو گروههاتون :
بسم الله الرحمن الرحیم
وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا وَ یَنْشُرُ رَحْمَتَهُ وَ هُوَ الْوَلِیُّ الْحَمیدُ (28شوری)
و اوست کسی که باران را -پس از آنکه [مردم] نا امید شدند- فرود می آورد، و رحمت خویش را می گسترد.
قراره درسراسر ایران این آیه برای نزول باران خونده بشه. لطفا پخش کنین، مخصوصا تو گروههاتون :
بسم الله الرحمن الرحیم
وَ هُوَ الَّذی یُنَزِّلُ الْغَیْثَ مِنْ بَعْدِ ما قَنَطُوا وَ یَنْشُرُ رَحْمَتَهُ وَ هُوَ الْوَلِیُّ الْحَمیدُ (28شوری)
و اوست کسی که باران را -پس از آنکه [مردم] نا امید شدند- فرود می آورد، و رحمت خویش را می گسترد.
- ۱.۷k
- ۲۸ آذر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط