🚀در آستانه رقابت با #اپراتور ها؛ #استارلینک احتمالاً در آ
🚀در آستانه رقابت با #اپراتور ها؛ #استارلینک احتمالاً در آمریکا سرویس موبایل راهاندازی میکند
▫️ #اسپیس_ایکس ظاهراً قصد دارد با برند استارلینک مستقیماً وارد بازار اپراتورهای موبایل آمریکا شود و خدمات تلفن همراه را بدون واسطه به کاربران ارائه کند. براساس گزارش فایننشالتایمز، این شرکت علاوهبر توسعه شبکه ماهوارهای، شرایط ساخت یک شبکه زمینی را نیز بررسی میکند تا پوشش سرویس موبایل خود را تکمیل کرده و به رقیبی برای اپراتورهای سنتی تبدیل شود.
▫️درحالحاضر استارلینک زیرساخت ماهوارهای سرویس T-Mobile را تأمین میکند، اما فروش اشتراک و پشتیبانی مشتریان برعهده این اپراتور است. درصورت راهاندازی سرویس اختصاصی، اسپیسایکس کنترل کامل ارتباط با مشتریان را در اختیار خواهد گرفت. این شرکت همچنین میتواند بهعنوان یک اپراتور مجازی (MVNO) فعالیت کند. پیشتر نیز اسپیسایکس با خرید مجوزهای EchoStar، سرمایهگذاری بزرگی برای توسعه فعالیتهای موبایلی خود انجام داده بود.
✅ @SAE22ir ✅
▫️ #اسپیس_ایکس ظاهراً قصد دارد با برند استارلینک مستقیماً وارد بازار اپراتورهای موبایل آمریکا شود و خدمات تلفن همراه را بدون واسطه به کاربران ارائه کند. براساس گزارش فایننشالتایمز، این شرکت علاوهبر توسعه شبکه ماهوارهای، شرایط ساخت یک شبکه زمینی را نیز بررسی میکند تا پوشش سرویس موبایل خود را تکمیل کرده و به رقیبی برای اپراتورهای سنتی تبدیل شود.
▫️درحالحاضر استارلینک زیرساخت ماهوارهای سرویس T-Mobile را تأمین میکند، اما فروش اشتراک و پشتیبانی مشتریان برعهده این اپراتور است. درصورت راهاندازی سرویس اختصاصی، اسپیسایکس کنترل کامل ارتباط با مشتریان را در اختیار خواهد گرفت. این شرکت همچنین میتواند بهعنوان یک اپراتور مجازی (MVNO) فعالیت کند. پیشتر نیز اسپیسایکس با خرید مجوزهای EchoStar، سرمایهگذاری بزرگی برای توسعه فعالیتهای موبایلی خود انجام داده بود.
✅ @SAE22ir ✅
- ۸۷۱
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط