{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امشب میای بشینیم رو موشک بریم اسرائیل؟؟😉😉

امشب میای بشینیم رو موشک بریم اسرائیل؟؟😉😉
دیدگاه ها (۰)

*🔴 دبی نیست ولی حال و هوای دبی رو داره!!!* @NavasanTv

آروم باشید.......

جوری که امشب موشک های ایران از پدافند اسرائیل عبور کردند😂🤣

تنها سید که عیدی ازش شلیک موشک به اسرائیل رو میخواهیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط