{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای تراختور تو چرا انقد گوزمکا رو میسوزونی...اخه کفتارها و

ای تراختور تو چرا انقد گوزمکا رو میسوزونی...اخه کفتارها واس خودشون فعلا دارن حال میکنن😼
دیدگاه ها (۱)

😻

😻 😻

😻

😻 😻

دارن خودشون رو خالی میکنن🥲🥲

کی‌نتیزن ها جدیدا دارن سونگهون رو چاق خطاب میکنن چون بدنش عض...

خیلی ها دارن تلاش میکنن که حمایت جمع کنن و هرکاری میکنن.. من...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط